Zase  v RIU (das Ostras)

14.11.2022

Na cestu jsem vyjížděla již po obědě, kdy jsem měla strávit další hodinu v minibusu s ne úplně všemi inboundy z našeho distriktu. Proč ne úplně se všemi? Protože někteří bydleli tak blízko místa setkání, že tam dojeli autem se svými host rodiči. Pro mě to byla jen hodina, ale někdo vyjížděl již brzy ráno a v autobuse strávil 5 nebo 6 hodin, což není zrovna málo. A právě v našem městě se stavovali na oběd a proto jsme vyjížděli o hodinu později. 

Konečně na pláži 

Co jsem neřekla bylo, že se náš meeting konal u pláže, a tak jsem se po dlouhé době zase mohla projít po pobřeží. Hned po příjezdu probíhal check-in, kde jsme dostávali čísla pokojů a začínali jsme se seznamovat se svými spolubydlícími. Bydlela jsem na pokoji s kamarádkou z Rumunska a také z Finska.

Výměna rotary vlajek

Další den ráno jsme měli snídaně která pro každého jinak dlouhá. Bylo to kvůli tomu, že hned po snídani jsme měli individuální rozhovory s rotariány. Já jsem naštěstí byla až na konci seznamu, a proto jsem se snídani nemusela spěchat a dozvěděla jsem se od ostatních, co je náplní rozhovoru. Proto jsem taky nebyla tak nervózní jako na začátku. 

Vlastně se nás ptali, jak se nám tady zatím líbí a takové základní otázky jako, jestli jsme se už viděli se svým korespondentem a jestli jsme už dostali kapesné. Poté jsme také dostávali rotary triko, jmenovku, kde bylo naše jméno, odkud jsme a také místo kde bydlíme v Brazílii kterou jsme dostávali Bella a vlaječka distriktu s kterou jsme se také poté fotili. Já jsem jim dala vlajku z našeho klubu z Třebíče. To byla moje první výměna Rotary vlajek. 

Poté, co u všech proběhl individuální rozhovor, jsme měli čas na to, aby jsme si vyměnili mezi sebou placky na Rotary saka. V našem districtu je nás pouze čtrnáct, takže to netrvalo tak dlouho jak jsem původně myslela.

Také proběhlo i tradiční focení s vlajkami a v našich nových Rotary tričkách se jmenovkami. Fotili jsme se na hodně místech, takže to zabralo dobrou půl hodinu času nebo víc. 

Belo Brasil 

Po tomto hodně nabitém dopoledni, jsme měli zasloužený odpočinek. Ale odpoledne probíhalo v podobném duchu. Tentokrát mně bylo prakticky všechno, i když musím přiznat že to bylo trochu zdlouhavé. Odpoledne probíhaly prezentace různě o Rotary distriktu a různých akcích. Ale druhá prezentace, probrala úplně všechny, protože jsme probírali výlety, které organizuje Belo Brasil. A co je vlastně Belo Brazil? Je to organizace, která pořádá dlouhodenní výlety. Přibližně 10 - 30 dní. Mě hned zaujal výlet do Pantanalu, kam se se rozhodla, že určitě musím jet. Celkově všechny výlety mě zaujaly jenže,..
všude být prostě nemůžu, bohužel.

Cesta zpět 

No a protože další byla neděle, tak jsme se v ten den už jen zabalili a vyrazili na cestu. Tento víkend jsem si opravdu užila, protože jsem se setkal s novými přáteli a zažila neuvěřitelné zážitky, na které budu vzpomínat celý život.
Veronika Součková 
2022/2023 
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky